вівторок, 8 лютого 2022 р.

 

ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ 

У ГРУПІ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ 


завдання на 18.02.2022

ПОНЯТТЯ ЕТИКЕТУ ПІД ЧАС СПОЖИВАННЯ ЇЖІ. ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗА СТОЛОМ.

Переглянь уважно відео:

1. Що називається етикетом.

2. У чому його сутність.

3. Назви та пояснення правил поведінки за столом.

https://www.youtube.com/watch?v=C56SiKHt-2c&list=PLgZ0-63GxUcZ298jrHNfwxh6mNtyBGRii&index=7

Руханка – РАЗ ДВА ТРИ


https://www.youtube.com/watch?v=CqOr8xqBiK4

Переглянь  фрагмент знайомого мультфільму, зверни  увагу на те, чи дотримуються його герої правил поведінки за столом?

Що ти можеш їм порадити?

https://www.youtube.com/watch?v=PntS5PZP6CM

Від сьогодні слідкуй за тим, як ти дотримуєшся правил етикету.



завдання на 17.02.2022

Попрацюй із пластиліном

Мишеня і шматочки сиру: композиція із пластиліну


Ліплення — дуже важливий процес для дитячого розвитку. Ця техніка тренує дрібну моторику, розвиває просторове мислення, дає поняття про розмір, колір та форму об’єкту. Спеціалісти радять частіше працювати з пластиліном дітям різного віку: як дошкільникам, так і молодшим школярам. Старші діти можуть пробувати навіть глину та скульптурний пластилін.

  Що взяти для роботи:

·         пластилін трьох кольорів — жовтий, білий, чорний або сірий;

·         трубочку для коктейлю;

·          олівець з затупленим кінчиком;

·         пластикову підставку для роботи з пластиліном;

·         стек або макетний ніж.  

 

 


Послідовність:

Почнемо зі створення сиру. Шматок жовтого пластиліну розминаємо, формуємо «млинець», перегортаємо іншим боком, щоб його поверхня була рівною, без відбитків пальців. Трубочкою видавлюємо дірки на поверхні сиру. На порожніх ділянках пройдемося тупим восковий олівцем, злегка надавлюючи. Потім наріжемо сир на трикутні шматочки.


Далі переходимо до роботи над мишкою. Скачуємо пластилін темного кольору у велику кульку, надаємо форму краплі. Вузький кінець стане носиком, його треба доповнити маленькою кулькою. Формуємо хвостик мишеняти з тонкої пластилінової ковбаски, прикріпляємо у потрібному місці.


Вушка — це два тонких кола, можна навіть надати їм форму за допомогою якогось шароподібного предмету, надавлюючи ним посередині. Після того, як прикріпимо вушка на голову, побачимо шов на місці поєднання. Прикриємо ці шви білими кульками, що імітуватимуть очі. Маленькі чорні кульки вставимо на місце зіниць.


Все — композиція готова. Пластиліновою іграшкою можна гратися, а якщо об’єкт зроблено із кольорового тіста, він застигне і прикрасить твою кімнату.

Руханка «ТАНЦІ ЗІГРІВАНЦІ»

https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2



завдання на 16.02.2022

16 лютого проголошено Днем Єднання

Переглянь інформаційне відео


https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=OBwcI_gnGQ4&feature=youtu.be

Пропоную вам з використання патріотичних атрибутів до Дня Єднання, виготовлення «долоньок миру». Обведи свої долоньки і розфарбуй, потім підпиши, зроби цікаві фото.

Переглянь відео


https://www.youtube.com/watch?v=rKIlhram3Wo

Патріотичний браслет до Дня Єднання



Руханка 

https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2



завдання на 15.02.2022
Інформаційна  хвилинка – цікавинка  до дня Стрітення.

Стрітення — Зима зустрічається з Весною.

 https://www.youtube.com/watch?v=SYr5II7-4qE


1.     Сьогодні ти читатимеш казку «Лінивий велосипед», спробуй поміркувати, чому велосипед тут назвали «лінивим?»

А тепер виразно прочитай казку, промовляючи слово замість малюнків.

-            Чи співпали  твої передбачення з тим, що ти прочитав у казці?

-         Якого кольору був згаданий велосипед?

-         На що скаржився велосипед, коли хлопчик хотів покататися на ньому?

-         Який висновок зробив велосипед після того, як хлопчик розповів йому де був і що бачив?

-         А чи є в тебе велосипед? Якого він кольору? Чи не лінивий він у тебе? Якщо хочеш, намалюй свій велосипед та поділися з нами малюнком. Підпиши та відправ у вайбер. 

1.        Руханка «Зима»

https://www.youtube.com/watch?v=3Os2JN-rvpI

      Якщо ще відчуваєш в собі сили та непереборне бажання попрацювати, пропоную такі математичні ігри:

https://learningapps.org/10053604?fbclid=IwAR0RkOyXV4p9g1BaW-k4GlbRFZXO5VJKSNozdW7pOkp8f5BHeet-_ZyT5RY


https://learningapps.org/10004128?fbclid=IwAR32oaWPxgy-f4m-3XDAHAQ2HXnXbe1lIjCqV-GkkAHOHxvMFJeEBY9cx1A


завдання на 14.02.2022

Творче завдання до дня святого Валентина - виготовлення валентинок.

День святого Валентина - найромантичніше свято! У всьому світі його відзначають як день любові: хлопчики та дівчатка, обмінюються  валентинками - вітальними листівками у формі сердечок.

Сьогодні у кожного із вас буде можливість попрацювати індивідуально. Зробити своїми руками валентинку, ви можете презентувати та сфотографуватись  напамять із своєю валентинкою.

Як зробити валентинку:

З картону вирізати велике серце-основу.

На нього в довільному порядку наклеїти сердечка, щоб повністю закрити ними основу.


Об’ємні листівки можна прикрасити різноманітними підручними засобами, ось приклад:


Руханка  Чіку ріку

https://www.youtube.com/watch?v=WE1EsSuhCd8

Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=xwSi62Q8pmA

ВАЛЕНТИНКА –ВЕСЕЛИНКА




завдання на 11.02.2022

Віртуальна вікторина  «Сторінками улюблених казок»

Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=TQ1qNUZdqD4

1. «Назви казку»

1)    Сидів на віконечку,

Як маленьке сонечко.

Від діда з бабою утік,

Побіг у ліс і раптом зник. («Колобок»)

2)    Щось дідусь наш посадив,

Поливав, полов, ростив,

А як виросла велика,

Всю сім՛ю на поміч кликав. («Ріпка»)

3)    Вигнав дід козу із хати,

Та пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув. («Коза-Дереза»)

4)    Я бичок-третячок,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив. («Солом՛яний бичок»)

2. «Математика в казках»

- Скількох звірів зустрів Колобок у лісі?  (4)

- Скільки тварин тягнули ріпку? (3)

- Скільки яєць знесла Курочка Ряба? (1)

- Скільки козенят було у мами Кози? (7)

- Скільки жителів лісу злякав Пан Коцький? (4)

- Скільки звірів злякала Коза Дереза? (4)

3. «З якої казки пісенька?»

• Онде наша іва,

  Онде наша діва,

  На метеному дворці,

  На тесеному стовпці… («Кривенька качечка»)

• Гуси, гуси, гусенята,

  Візміть мене на крилята,

  Та понесіть до батечка… («Івасик-Телесик»)

• Ой ви, діточки, козеняточка,

  Відмікніться, відчинітеся!

  Ваша матінка прийшла,

  Молочка вам принесла. («Вовк та семеро козенят»)

• Мій котику, мій братику,

  Несе мене лиска

  За високії гори, за дрімучі ліси.

  Порятуй мене! («Котик і Півник»)

4. «Продовж ланцюжок»

• Лисичка, глечик, миска, борщик – це казка… («Лисичка та Журавель»).

• Яблунька, піч, гуси, річечка – це казка… («Гуси-лебеді»).

• Гарбуз, миші, кришталевий черевичок – це казка… («Попелюшка»).

• Ключ, лялька, театр – це казка… («Золотий ключик»).

• Дощ, принц, принцеса, горошина – це казка… («Принцеса на горошині»).

• Жаба, миша, кріт, ластівка, маленька дівчинка – це казка… («Дюймовочка»)

5. Підсумок вікторини

Я переконалась що, ви добре знаєте казки. Продовжуйте їх читати, і ви обовязково станете кращими, мудрішими, добрішими, легше долатимете перешкоди, які траплятимуться на вашому життєвому шляху.

Руханка  «Булька»

https://www.youtube.com/watch?v=ld__dVatHiE


завдання на 10.02.2022

Диспут: «Книга чи комп’ютер?»




Перегляд мультфільму «Про Настуню і комп’ютер»


— Що зрозуміла Настуня?

— Що вам більше подобається: грати на комп’ютері чи прочитати книжку?

— Що нам дає комп’ютер?

— Чому комп’ютер може бути шкідливим?

— Яка користь від книги?

— Книга навчає, виховує, допомагає пізнати історію і культуру. Ні з чим не можна зрівняти відчуття, коли ти заходиш до бібліотеки, береш книгу, а від неї віє мудрістю, довголіттям. Гортаєш кожну сторінку — і поринаєш у незвіданий світ мрій.

Руханка - Разом з Нами

https://www.youtube.com/watch?v=WgeIYPTpRYU


завдання на 09.02.2022

Мандрівка країною загадок

Відгадування загадок розвиває кмітливість, уміння зіставляти, порівнювати предмети чи явища і знаходити в них схожість. Назва «загадка» походить від слова гадати, тобто думати.


Розвиваючі загадки для дітей

https://www.youtube.com/watch?v=D-fVFcWIHaI

Загадки по складах

Це завдання допоможе покращити навички читання по складах, розвиваючи при цьому всі функції уваги, пам’ять, мислення та кмітливість. У завданні пропонуються пронумеровані малюнки, на кожному з яких написаний певний склад, а разом вони утворюють речення (загадку «Уночі не спить, мишей сторожить»). Треба прочитати всі склади, користуючись нумерацією, розгадати загадку та написати відповідь («кішка») у спеціально відведеному місці. Бажано утримувати в пам’яті прочитані склади, але якщо важко це зробити, можна записувати їх на лінії внизу сторінки. 



Руханка для дітей ВЕСЕЛО НАМ


https://www.youtube.com/watch?v=8Of4_BSEM9Y

Якщо ще відчуваєш в собі сили та непереборне бажання попрацювати, пропоную математичну гру:

https://learningapps.org/10053604?fbclid=IwAR0RkOyXV4p9g1BaW-k4GlbRFZXO5VJKSNozdW7pOkp8f5BHeet-_ZyT5RY