ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
У 3 КЛАСІ
Завдання на 21.05.2020
Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Завдання на 20.05.2020
Завдання на 19.05.2020
Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Завдання на 14.05.2020
Завдання на 13.05.2020
Завдання на 12.05.2020
Завдання на 7.05.2020
Завдання на 5.05.2020
Чи
відвідували ви художні музеї або картинні галереї з батьками?
Завдання на 30.04.2020
Завдання на 29.04.2020
Завдання на 28.04.2020
Образотворче мистецтво
Основи здоров'я
Практична робота: виконання проекту «Здоровим бути модно!»
(створення казки, малюнка, плаката, виступу із презентацією за комп'ютером коротеньке відео).
с.138 - у підручнику
ознайомитися.
с.48 виконати завдання у зошиті.
Виконати тест ( 1 спроба, тому будь уважним!)
Завдання на 20.05.2020
Трудове
навчання
Тема. Віртуальна екскурсія до майстерень із традиційними народними ремеслами.
Практична робота. «Рудий клоун» або «Трактор» с.45 або с.46 ( 1 роботу за вибором) альбом- посібник.
В Україні з покоління в
покоління народні майстри передають своє ремесло, яке і донині ще існує і радує
людей своєю чарівною принадою. Недарма мистецтво нашого
народу визначене одним із найбагатших у світі. Ознайомившись зі списком
народних ремесел України, не зможеш сумніватися у таланті українців, принаймні
винахідливості та добре розвиненій уяві. Більш детальну інформацію щодо ремесел можна подивитися відое:
Українські народні ремесла
Завдання на 19.05.2020
Образотворче мистецтво
Тема. Перевір свої досягнення.
Практична робота. «Клоуни на арені цирку» с.62 альбом- посібник.
ПЕРЕВІРКА ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ
ЗНАНЬ (УСНО)
1. Про який вид
образотворчого мистецтва йдеться?
Вид
образотворчого мистецтва, твори якого виконують від руки за допомогою графічних
засобів вираження.
Відповідь _____________
Вид
образотворчого мистецтва, твори якого створюють за допомогою фарб.
Відповідь
_____________
Вид
мистецтва, твори якого прикрашають наш побут.
Відповідь ____________
Вид
образотворчого мистецтва, твори якого створюють із різноманітних пластичних
матеріалів.
Відповідь
_____________
2. Про яке
поняття йдеться?
Чергування
будь-яких елементів у певній послідовності.
Відповідь
_____________
Підставка
(зазвичай тринога), на якій художник установлює підрамник із полотном, папір,
картон та ін. для створення власних робіт.
Відповідь ____________
Творча
особистість, майстер, який наділений даром творчої уяви та працює в одному з
видів образотворчого мистецтва.
Відповідь ___________
Вироби, що
імітують натуральні предмети (наприклад, реквізит для театральних вистав або
магазинних вітрин; також підробка, мішура, удавана розкіш).
Відповідь ____________
Назвіть
елементи оформлення вистави.
Відповідь ____________
В Україні був
поширений народний ляльковий театр, що мав назву...
Відповідь
_____________
Місце
видовищ, вид видовищного мистецтва.
Відповідь
_____________
Художнє
оформлення вистави засобами малярства, архітектури, графіки, бутафорії,
скульптури, освітлення, постановчої техніки та ін.
Відповідь
_____________
3. Які з
наведених зображень ілюструють роботу художника у театрі?
Трудове
навчання
Тема. Оздоблення виготовлених виробів відомими
техніками та матеріалами.
Практична робота. Виготовлення композиції «Курочка Ряба» с.42-43 альбом- посібник.
Практична робота. Виготовлення композиції «Курочка Ряба» с.42-43 альбом- посібник.
Колись у кожній українській хаті
була піч. Вона мала неабияке значення, тому що за допомогою печі обігрівали
житло, варили їжу, пекли хліб, сушили збіжжя та навіть спали на ній.
Зверни
увагу на
послідовність виконання роботи.
Виготов з паперу українську піч та героїв
казки «Курочка
Ряба».
Завдання на 13.05.2020
Основи здоров'я
Тема. Творчі здібності дитини. Розвиток уяви.
- Сьогодні ви ознайомитись з поняттям «творчі здібності», дізнаєтесь, як
можна їх розвинути, а також як розвивати фантазію та уяву.
- Здібності – індивідуальні особливості, що
забезпечують успіх у діяльності й легкість оволодіння нею.
- Творчі здібності – це вміння
знаходити рішення в складних ситуаціях; швидкість думок (кількість ідей, що
виникають дуже швидко), оригінальність (придумати щось нове чого не було
раніше). Розвиток творчої особистості не відбувається самостійно, а потребує
особливої уваги.
- Наш мозок складається з двох півкуль. Кожна частина відповідає за різні
види діяльності. І їх можна розвивати. Важливо розвивати свою уяву і творчі
здібності. Діти відвідують різні гуртки, де співають, малюють, грають на
музичних інструментах. І таким чином вони розвиваються.
- Коли людина виконує будь-яку творчу роботу, це приносить їй задоволення,
дарує радість. Вона має хороший настрій і як результат — гарне здоров'я.
Робота за підручником (с. 134-137)
-
Розгляньте малюнки на с. 134. Доведіть: усе, що створила людина, є результатом
її творчої діяльності.
-
Розгляньте портрети видатних людей. Що ви про них дізналися?
-
Чому виявлені здібності потребують постійного розвитку й удосконалення?
-
Чи можна розвивати творчі здібності?
-
Що для цього потрібно робити?
-
Що дають розвинені творчі здібності?
Перегляньте відео
В цьому відео ви дізнаєтесь про те, що кожна дитина має здібності, але їх
потрібно розвивати і тоді можна досягти успіху у своїй справі.
https://www.youtube.com/watch?v=4ow-8dSvESw
Виконати завдання у зошиті с.47
Завдання на 12.05.2020
Образотворче мистецтво
Тема. Картинна галерея
Практична робота: колективне оформлення виставки художніх робіт.
Діти, ви
намалювали вже стільки робіт, з яких можна організувати виставку.
Давайте
уявимо себе мистецтвознавцями й спробуємо створити виставку картин.
Та перш
за все нашим картинам знадобляться рами, які ви робили на минулому уроці.
Творче
завдання
Ви можете зробити раму для своєї картини із чого завгодно.
Це можуть бути зерна і картон, сухі квіти і листя, газетні заголовки і
старі гудзики. Головне, щоб рама відповідала стилю змісту картини.
Пропоную вибрати малюнок, який ви бажаєте оформити для виставки, доберіть
необхідні матеріали та інструменти для оздоблення рами.
Бажаю успіхів
для зроблення твоєї найкращої роботи, щоб продемонструвати її на виставці
картин.
Завдання на 7.05.2020
Трудове
навчання
Тема. Виготовлення і оздоблення
виробів об’ємної форми.
Практична
робота: макетування виробів із деталей конструктора с.47 альбом- посібник.
Працюючи з наборами різних конструкторів, ти
вивчаєш основи конструювання.
Розглянь зразки дитячих робіт.
Послідовність виконання
1.
Поміркуй, яку модель ти хочеш створити. З яких деталей
вона складатиметься та як працюватиме?
2.
Подумай, з чого розпочнеш свою роботу.
3.
Збери модель та випробуй її.
Виготов
із конструктора власні технічні моделі.
Завдання на 6.05.2020
Основи здоров'я
Тема. Будь спокійним! Способи самозаспокоєння.
1.Робота з підручником (с. 131-133)
Вправи на релаксацію.
—
Життя сучасної людини насичене різними подіями. Це призводить до фізичного і
психологічного напруження. Прийоми, що допомагають нам фізично і психологічно
розслабитися та відпочити, називають вправами на релаксацію. Їх бажано
виконувати на свіжому повітрі або в добре провітреному приміщенні.
—
Розгляньте фотографії на с. 131.
—
Виконайте вправи на релаксацію і дихальні вправи (с. 132-133).
Запам’ятайте! Вправи на релаксацію допомагають зняти фізичне і
психологічне напруження.
Для самозаспокоєння та вирішення конфліктів використовуйте вправу «Коло
вибору».
Для самозаспокоєння та вирішення конфліктів використовуйте вправу «Коло
вибору».
2. Виконати завдання у зошиті с.46
Завдання на 5.05.2020
Образотворче мистецтво
Тема. Картинна галерея. Передавання святкового настрою за
допомогою кольору та декору в тематичній композиції.
Практична робота: виготовлення рамки для своїх
робіт (картон, кольоровий папір).
Що
зберігається у художніх музеях або картинних галереях?
Сьогодні
ми завітаємо до картинної галереї.
— З давніх часів люди прагнули до
прекрасного — до мистецтва. Деякі люди
дуже захоплювалися образотворчим мистецтвом. Вони колекціонували твори
образотворчого мистецтва, а потім створювали
музеї та галереї, у яких решта людей могла ознайомитись із цими творами.
Картинна
галерея — приміщення
з декількома залами, де зберігають і демонструють картини художників.
У наш час
існують невеликі галереї та музеї, відомі людям з усього світу. Розглядаючи картини у музеях, галереях, можна не
тільки побачити різноманітні предмети, а й повернутися у минуле, «завітати»
до видатних людей і здійснити подорож до інших країн. Усі ці твори, які дають
нам змогу почуватися співучасником цікавої подорожі, створено уявою та руками
художників.
Чи
подобається вам малювати? Художники — це люди,
які своє захоплення образотворчим мистецтвом перетворили на головну справу
життя.
Можливо,
хтось із вас також у майбутньому стане відомим художником. Картини, створені
художниками, є немовби вікном у великий цікавий світ. Багато картин
зберігається у музеях та галереях. Люди мають можливість прийти і побачити їх.
Які картини зберігаються у музеях? Про що вони розповідають?
А чи звертали ви увагу на те, як художники
оформлюють власні роботи? До кожної картини вони ретельно добирають рами. Рама — спеціальне оформлення країв картини
з метою створення умов для сприйняття зображення, а також відокремлення її від
стіни. Рама має підкреслювати картину, а не заважати її сприйняттю.
Сьогодні ми спробуємо створити рами для власних
робіт із різноманітних матеріалів. Стати у пригоді можуть навіть старі олівці, фломастери, дерев’яні
палички від морозива та ін.
Також
матеріалом для створення рамки для власної роботи може стати звичайний папір або аркуші журналів чи залишки шпалер.
Інструктаж
Передусім
необхідно обрати те, що саме ви хочете оформити — малюнок, світлину, картину.
Погляньте уважно на обраний твір. Подумайте: яка рамка пасуватиме їй? Доберіть
матеріали для виготовлення рамки.
Переглянути
відео
Творче завдання
Створіть рамку для своєї найкращої роботи.
Завдання на 30.04.2020
Трудове
навчання
Тема. Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок
та самостійно виготовлених об’ємних деталей.
Практична робота: виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми (транспортних
засобів, будинків, роботів тощо) с.41 альбом- посібник.
Роздивившись малюнок у альбомі-посібнику, виготовте свій замок з картонних коробок.
Використовуйте матеріали, що є у наявності. Прикрасити замок можна за допомогою
аплікацій, малюнків та ін. Крім того звичайні картонні коробки можна перетворити на казковий
замок, який буде чудовою декорацією до лялькової вистави.
Повторення правил безпеки під час роботи
1.
На робочому місці дотримуй чистоти і порядку.
2.
Зберігай ножиці у спеціально відведеному для цього місці.
3.
Не працюй притупленими ножицями.
4.
Не тримай ножиці лезами вгору.
5.
Не користуйся ножицями під час ходьби.
6.
Під час різання тримай матеріал так, щоб лезами ножиць не поранити руку.
7. Клеєм слід користуватися так, щоб він
не потрапив до очей. Брудні від клею руки під час роботи витирай ганчіркою.
Після закінчення роботи вимий їх ретельно з милом і витри рушничком.
Завдання на 29.04.2020
Основи здоров'я
Тема. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного перенапруження.
Практична
робота: створення колажу «Що приносить мені радість»
1. Робота
з підручником (с.129 – 130)
- Доведіть,
що людина повинна відпочивати.
- Яким може бути відпочинок?
- Що є головним для відпочинку?
- Розгляньте малюнок на с. 129. Яким чином організовано відпочинок у
школі?
- Розгляньте малюнки на с. 130. Поясніть, як і коли слід виконувати
домашні завдання.
- Назвіть ознаки втоми.
Ознаки
втоми:
• слабкість;
• сонливість;
• зниження працездатності;
• порушення пам’яті, уваги.
-Назвіть ознаки перевтоми.
Ознаки
перевтоми:
• бліде обличчя;
• почервоніння очей;
• втрата апетиту;
• порушення сну;
• плаксивість;
• дратівливість;
• головний біль;
• часті застуди.
- Коли настає перевтома?
- До чого може призвести перевтома?
Запам’ятайте! Втомилися —
відпочиньте! Перевтома небезпечна для здоров’я.
Презентація: https://www.slideshare.net/ssuser0fafbb/3-67241960
Презентація: https://www.slideshare.net/ssuser0fafbb/3-67241960
2.Виконати завдання у зошиті с.45
Завдання на 28.04.2020
Тема. Театральна афіша. Використання
простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші.
Практична робота: створення ескізу афіші до однієї з театральних казок (гуаш) с.60 альбом- посібник.
Уявіть, що нікому в нашій школі нічого невідомо про виставу, яку б ми поставили. Ми чекаємо на глядачів, а вони не йдуть до нас! Як ви вважаєте, хто нам може допомогти? Так, художник! Сьогодні ми дізнаємося більше про ще одну складову роботи художника у театрі.
Уявіть, що нікому в нашій школі нічого невідомо про виставу, яку б ми поставили. Ми чекаємо на глядачів, а вони не йдуть до нас! Як ви вважаєте, хто нам може допомогти? Так, художник! Сьогодні ми дізнаємося більше про ще одну складову роботи художника у театрі.
— Сьогодні ми говоритимемо про театральну афішу. Що ж
таке афіша? Що має бути зображено на афіші, щоб глядач знав, коли і куди йому
приходити, щоб переглянути виставу?
Афіша —
один з видів реклами, оголошення про виставу, концерт, виставку та ін., яке
розміщують у людних місцях.
Якщо на афіші ми намалюємо тільки зображення (наприклад,
головних дійових осіб вистави), глядач зрозуміє, на яку виставу його
запрошують. Але він не знатиме час початку вистави.
Тому обов’язково кожна театральна афіша містить не тільки
зображення, а й текст. Художник вирішує, якими літерами зробити напис та де його розташувати.
Театральні афіші
Існує багато
шрифтів, але не кожен з них може стати в пригоді для афіші.
Зображення і текст на афішах мають бути видними ще
здалеку, щоб привертати увагу. Тому краще, коли зображення яскраве, а текст стислий,
але чіткий, яскравий. Пам’ятайте про це, створюючи афішу для власної
вистави.
Творче завдання
Уявіть себе
художниками, які створюють афіші для вистави. Для постановки вистави за казкою,
до якої ви створювали декорації, бутафорію, театральні костюми та ляльок.
Завдання на 23.04.2020
Трудове
навчання
Тема. Виготовлення і оздоблення виробів об’ємної форми.
Практична робота: виготовлення і оздоблення
виробів об’ємної форми (транспортних
засобів, будинків, роботів тощо) с.38-39 альбом- посібник.
— Створюючи паперовий будиночок, неначе поринаєш у
чарівний світ казок. У такому казковому будиночку можуть жити Колобок або сім
гномів і красуня Білосніжка; а можливо, три ведмеді чи інший казковий персонаж.
— Розгорніть
альбом-посібник на с. 38, розгляньте дитячу роботу і виготовте з паперу власний казковий будинок.
Матеріали для виконання ви знайдете на с. 39.
Прикрасити будинок можна за допомогою аплікацій, малюнків та ін.
— А на с. 38 ви знайдете
послідовність виконання паперового будинку.
Повторення правил безпеки під час роботи
1. На
робочому місці дотримуй чистоти і порядку.
2.
Зберігай ножиці у спеціально відведеному для цього місці.
3. Не
працюй притупленими ножицями.
4. Не
тримай ножиці лезами вгору.
5. Під час
різання тримай матеріал так, щоб лезами ножиць не поранити руку.
6. Клеєм
слід користуватися так, щоб він не потрапив до очей. Брудні від клею руки під
час роботи витирай ганчіркою. Після закінчення роботи вимий їх ретельно з милом
і витри рушничком.
Виготов з паперу власний
казковий будинок. Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Основи здоров'я
Тема. Навчання - найголовніша справа. Розвиток пам’яті та уваги.
Практична робота: вправи для тренування
зорової та слухової пам’яті і концентрації уваги.
Робота з підручником (с. 125-128)
— Розгляньте малюнки на с. 125. Яка справа
для кожного учня є найголовнішою?
— Для чого потрібно вчитися?
— Від чого залежить успішність навчання?
— Що треба робити, щоб добре вчитися?
— Розгляньте малюнки на с. 126. Якою буває
пам’ять?
— Як можна тренувати пам’ять?
Робота над прислів’ям
с.127
— Дитинчата багатьох тварин народжуються маленькими копіями дорослих. Вони
вже вміють ходити, плавати, літати і добувати собі їжу. Люди — найрозумніші
істоти на Землі, але їхні діти народжуються безпомічними і не здатними до
самостійного життя. Однак у процесі навчання вони засвоюють досвід не лише
своїх батьків, а й минулих поколінь людства.
У народі кажуть: «Вік живи — вік учись».
Ця приказка є особливо актуальною у наш час, коли у світі щодня з’являється
безліч нової інформації. Тому сучасній людині необхідно вчитися впродовж усього
життя.
Запам’ятайте! Сучасній людині необхідно
вчитися впродовж усього життя.
Практична робота. Вправи для тренування пам'яті і
концентрації уваги (с. 127-128)
1)Вивчення ігор «Бабуся складала у
валізу...», «Чого не вистачає?», «Запам’ятай порядок».
— Які ще ігри для розвитку пам’яті та
уваги ви знаєте? Розкажіть про них і пограйте разом зі своїми братиками чи
сестричками.
2) Гра «Зайвий предмет».
— Знайдіть «зайвий»
предмет у кожному рядку (с. 128).
— За якими ознаками можна об’єднати ці
предмети?
3) Гра «Знайди відмінності».
— Знайди відмінності між малюнками (с.
128).
Запам’ятайте! Пам’ять і увагу
можна розвинути, граючи у спеціальні ігри.
Робота з дидактичним матеріалом
Скільки мавпочок і скільки папуг
заховались у джунглях?
Виконати завдання у зошиті с.42-44.
Завдання на 21.04.2020
Образотворче
мистецтво
Тема. Лялька в театрі. Різновиди
ляльок в театрі та мультиплікації.
Практична робота: виготовлення театральної ляльки
(художні матеріали за вибором) с.57 альбом- посібник.
У ляльковому
театрі ролі виконують ляльки. Вони «оживають» на сцені завдяки артистам – ляльководам.
Ляльку можна одягати на руку – це лялька-рукавичка, на палець – пальцева
голівка. Лялькою, якою керують за допомогою ниток,- це маріонетка.
За допомогою ляльок
актори лялькового театру (лялькарі) здатні створити яскраві образи, передати
характерні риси людського характеру або форми поведінки, актори вкладають в
уста ляльок (а іноді і без слів, лише грою) повчальний зміст, важливу
інформацію. (слайди 17-23)
Переглянути
презентацію:
Уважно розгляньте
фрагмент вистави дитячого лялькового театру (с.57 альбом- посібник)
Зверни увагу на послідовність
виконання роботи в альбомі- посібнику.
Дотримуйся
інструктажу з техніки безпеки.
Творче завдання (за вибором)
1 Виготов театральну ляльку-твого улюбленого літературного
героя
( художні матеріали за вибором ).
2 Виготов пальчикові ляльки для вистави за
твоєю улюбленою казкою.
Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Завдання на 16.04.2020Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Трудове навчання
Тема. Самообслуговування. Пришивання гудзиків з 4 отворами. Оздоблення
виробів гудзиками.
Практична робота: пришивання гудзиків з чотирма отворами с.37 альбом- посібник.
З різних за розміром, кольором та
формою гудзиків можна створювати цікаві саморобки.
Які інструменти потрібні, щоб пришити ґудзик?(Для роботи потрібні: ножиці,
голка, гольник або футляр, нитки за
кольором, підходящий ґудзик.)
Зверни увагу на послідовність виконання роботи.
На дозвіллі спробуйте разом із батьками виготовити за зразком аплікацію "Сова".
Правила користування голкою
1)
Голку тримай тільки з протягнутою ниткою в гольнику або футлярі.
2) Не вколюй голку в свій одяг.
3) Не бери голку до рота.
4) Запасні голки зберігай у футлярі або
гольнику.
5) Не використовуй голку замість булавки.
6)Під
час зшивання цупких матеріалів (шкіра, штучне хутро, картон) попередньо в місці зшивання зроби отвори
шилом.
7) Під час шиття користуйся наперстком.
Перегляньте відео:
Основи здоров'я
Тема. Характер людини і здоров’я. Самооцінка характеру. Доброзичливість і здоров’я людини.
1. Робота за підручником с.121-124 прочитати.
- Що таке характер, натура, вдача людини?
-Які
бувають риси характеру?
- Розгляньте малюнок на с.121. Наведіть
приклади позитивних рис характеру.
-Наведіть приклади негативних рис характеру.
-З чого можна зробити висновок про характер людини?
-Що дає знання свого характеру?
-Розгляньте фотографії на с.122. Доведіть,
що характер позначається на здоров’ї
самої людини та її оточення.
2. Практична робота с.124
3. Розгадай ребус на с.124
4. Зроби завдання з цієї теми в зошиті с.41.
Образотворче мистецтво
Тема. Театральний костюм. Роль
костюма в розкритті образу театрального героя.
Практична робота: створення ескізу театрального костюма до вистави за казкою (художні матеріали за вибором) с.58
альбом- посібник.
Художник-костюмер виконує ескіз
(малюнок), за яким потім шиють одяг для акторів.
Театральний костюм допомагає
краще розкрити образ сценічного героя.
1.Розглянь ілюстрацію до казки
«Спляча красуня».
2.Зверни увагу на послідовність виконання роботи.
3.Уяви себе в ролі художника-костюмера. Спробуй намалювати фарбами театральні костюми
короля й королеви за зразком або свої ескізи костюмів для персонажів улюбленої
каазки.
Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Завдання на 9.04.2020Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Трудове
навчання
Тема. Самообслуговування. Культура харчування.
Практична робота: складання серветки парусом с.36 альбом- посібник.
Гарно скласти серветку доволі складно. Щоб вдалося, потрібно потренуватися
з аркушем паперу або шматком тканини.
Зверніть увагу на послідовність виконання
роботи за зразком.
Правила культури харчування
– Ніколи не розмовляйте з набитим ротом. Навіть якщо вам поставили
запитання, не поспішайте відповідати, проковтніть їжу і тільки потім говоріть.
– Не слід використовувати ніж, якщо ви їсте: котлету, яєчню, рибу,
холодець, сирники. Усі ці страви можна легко розламати виделкою.
– Такий гарнір, як картопля, овочі та макарони, набирайте на
виделку, допомагаючи собі скоринкою хліба.
– Не їжте з ножа, щоб не справити на інших негативне враження і не
порізати рота.
– Щоб бути ввічливими зі своїми сусідами по столу, не вибирайте собі великі
шматки страви зі спільної тарілки, а візьміть крайній до вас.
– Не кладіть на стіл вилку і ніж, якщо вони брудні.
– Після закінчення трапези не облизуйте столові прибори.
– Брудний посуд не слід відсувати до сусіда чи ставити в іншу
брудну тарілку.
– Розмішавши цукор у чаї, витягніть ложечку з чашки, щоб вона не
перекинулася.
– Не читайте за столом – цим ви продемонструєте, що вам не цікаві
люди, з якими ви спілкуєтеся.
– Не кладіть ногу на ногу і не сідайте до столу боком.
– Не кришіть хліб, не залишайте скоринки.
– Пережовуйте їжу із закритим ротом.
– Ніколи не відзивайтеся погано про страву, щоб не образити
господиню.
– Складіть серветки, користуючись малюнками-схемами
Схеми складання серветок
ВЕРШИНА
ПАРУС
СВІЧКА
Пофантазуйте!
Складання серветки у фотозвіті можна відправляти різними видами вашої роботи.
Основи здоров'я
Тема. Щоб не заблукати… Поведінка дитини в автономній ситуації на природі.
1.
Робота
за підручником с.115-117 прочитати.
- Розгляньте малюнок на с.115. Чому не можна вирушати на природу самому, без дорослих-батьків, учителів?
- Розгляньте малюнок на с.116. Як слід поводитися, щоб не заблукати?
- Що слід робити, якщо ви загубили-таки дорогу, відстали від дорослих?
- Розгляньте малюнок на с.115. Чому не можна вирушати на природу самому, без дорослих-батьків, учителів?
- Розгляньте малюнок на с.116. Як слід поводитися, щоб не заблукати?
- Що слід робити, якщо ви загубили-таки дорогу, відстали від дорослих?
2.
Переглянь
відео
3. Запитання:
Що запам'ятав (-ла)?
(розповідь дитини - усно)
4. Робота в зошиті с. 39
Завдання на 7.04.2020
Образотворче мистецтво
Тема. Магія бутафорії. Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок.
Тема. Магія бутафорії. Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок.
Практична робота: виконання бутафорії для однієї з
вистав (кольоровий папір) с.56 альбом-посібник.
1. Розлянь різні з формою та оздобленням корони.
Бутафорія- це спеціально виготовлені предмети, які замінюють на сцені справжні: меблі, прикраси, зброю, посуд.
Бутафорія- це спеціально виготовлені предмети, які замінюють на сцені справжні: меблі, прикраси, зброю, посуд.
2. Зверни увагу на
послідовність виконання роботи.
3. Виготов бутафорську корону для короля або королеви за допомогою аплікації.
3. Виготов бутафорську корону для короля або королеви за допомогою аплікації.
4. Пригадай інструктаж з техніки безпеки.
Правила роботи з ножицями:
1.
Користуйся
ножицями із заокругленими кінцями.
2.
Зберігай ножиці
у спеціально відведеному для цього місці.
3.
Не працюй
притупленими ножицями або ножицями з послабленим з’єднанням.
4.
Не тримай ножиці
лезом вгору.
5.
Не користуйся
ножицями під час ходьби по класу.
6.
Не заважай
товаришеві, коли той вирізає деталі ножицями.
7.
Передавати ножиці товаришеві потрібно кільцями вперед.
8.
Під час різання
тримай матеріал так, щоб лезами ножиць не поранити руку.
Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Завдання на 26.03.2020
Тема. Декорування виробів. Способи
декорування виробів. Орнамент.
Практична робота: виготовлення
декоративної писанки.
Завдання на 25.03.2020
Тема. Відпочинок на природі. Оздоровче значення відпочинку на
природі. Речі та одяг для прогулянки на природу.
1. Робота за підручником с.111-114 прочитати.
-Розгляньте малюнок на с.111. Доведіть, що найкращий відпочинок-на природі.
- Про що потрібно подбати, збираючись на прогулянку на природу?
- Розгляньте малюнок на с.112-113. Розкажіть, якими мають бути одяг і взуття?
-Розгляньте малюнок на с.111. Доведіть, що найкращий відпочинок-на природі.
- Про що потрібно подбати, збираючись на прогулянку на природу?
- Розгляньте малюнок на с.112-113. Розкажіть, якими мають бути одяг і взуття?
2. Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=8apdbYw_ReY
Запам'ятайте! Найкращий відпочинок - прогулянка на природі.
Запам'ятайте! Найкращий відпочинок - прогулянка на природі.
4. Попрацюй в зошиті на с. 38
Завдання на 24.03.2020
Образотворче мистецтво
Тема. Художник у театрі. Ознайомлення
художників у театрі, з елементами сценографії (декорації) та їх призначенням.
Практична робота: створення декорації до
театральної вистави с.55 альбом- посібник.
1. Розглянь приклади художнього оформлення сцени.
Художники театру працюють над створенням декорацій, костюмами га гримом акторів. Сцену в театрі закриває завіса. По боках сцени - куліси, а позаду - розмальовний задник. На ньому зображено місце, де відбуваються події (пейзаж, приміщення, частина міста). Посеред сцени містяться декорації.
2. Зверни увагу на послідовність виконання роботи.
3. Намалюй фарбами декорації до улюбленої казки за зразком чи по-своєму.
Пропоную переглянути
презентацію:
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-obrazotvorchogo-mistectva-dlya-3-klasu-na-temu-oznayomlennya-z-robotoyu-hudozhnikiv-u-teatri-z-elementami-teatru-dekoraci-scena-toscho-ta-h-priznachennyam-52192.html
Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Діти, дякую вам за фотозвіт який надсилаєте. Молодці! Дуже гарні роботи!
Завдання на 19.03.2020
Тема. Декорування виробів.
Практична робота: декорування
писанки с.35 альбом- посібник.
1. Зверни увагу на послідовність виконання роботи.
2. Розмалюй писанку. Візерунок та кольори добери самостійно.
1. Зверни увагу на послідовність виконання роботи.
2. Розмалюй писанку. Візерунок та кольори добери самостійно.
Пропоную переглянути відео:
Завдання на 18.03.2020
Основи
здоров'я
Тема. Безпека велосипедиста
1. Робота з підручником (с.105-110)
-Розгляньте фотографії на с.105. Які правила потрібно знати і виконувати, щоб їзда на велосипеді була безпечною? Поясніть, що означає кожне з цих правил, для чого воно існує.
- Розгляньте малюноки на с.106. Яким має бути обладнаний велосипед?
- Розгляньте фотографії на с.107. Якою має бути екіпіровка велосипедста?
-Разом із дорослими навчіться добирати одяг для велосипедної прогулянки і правильно вдягати велосипедний шолом.
Запам'ятайте! Захисний шолом-найкращий головний убір для велосипедиста.
-Розгляньте фотографії на с.105. Які правила потрібно знати і виконувати, щоб їзда на велосипеді була безпечною? Поясніть, що означає кожне з цих правил, для чого воно існує.
- Розгляньте малюноки на с.106. Яким має бути обладнаний велосипед?
- Розгляньте фотографії на с.107. Якою має бути екіпіровка велосипедста?
-Разом із дорослими навчіться добирати одяг для велосипедної прогулянки і правильно вдягати велосипедний шолом.
Запам'ятайте! Захисний шолом-найкращий головний убір для велосипедиста.
2. Переглянь презентацію за посиланням:
Завдання на 17.03.2020
Образотворче
мистецтво
Тема. Світ
казок в ілюстраціях
Практична
робота: виконайте роботу до української народної казки с.50 альбом-посібник.
1. Розглянь, як діти зобразили тварин і людей в ілюстраціх до казок.
Ілюстрація-це малюнок до літературного твору. Завдання художника-ілюстратора - передати зовнішність і характер казкового персонажа та місце, де відбуваються події.
2. Зверни увагу на послідовність виконання роботи.
3. Намалюй ілюстрацію до своєї улюбленої казки.1. Розглянь, як діти зобразили тварин і людей в ілюстраціх до казок.
Ілюстрація-це малюнок до літературного твору. Завдання художника-ілюстратора - передати зовнішність і характер казкового персонажа та місце, де відбуваються події.
2. Зверни увагу на послідовність виконання роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар